Апробовано систему «EvaluEd» для проведення інституційного аудиту закладу освіти

Державна служба якості освіти України апробувала інформаційну (автоматизовану) систему зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів «EvaluEd» під час проведення інституційного аудиту в Ліцеї № 142 м. Києва 30 жовтня — 20 грудня 2024 року.
З використанням EvaluEd успішно проведено анкетування:
- 43 педагогічних працівників;
- 171 учня/учениці 9-11-х класів;
- 407 батьків учнів/учениць 5-11-х класів.
Водночас зовнішні експерти заповнили 64 формуляри за результатами спостережень навчальних занять.
Система «EvaluEd» підтвердила свою ефективність як інструмент оптимізації процедур проведення інституційного аудиту. Завдяки автоматизації суттєво скорочено час на підготовку:
- висновків про якість освітньої діяльності закладу освіти і внутрішню систему забезпечення якості освіти;
- рекомендацій щодо вдосконалення діяльності закладу освіти.
Інтеграція системи «EvaluEd» в процеси інституційних аудитів — запорука прозорості, об’єктивності й послідовності оцінювання закладів освіти.

Державна служба якості освіти України апробувала інформаційну (автоматизовану) систему зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів «EvaluEd» під час проведення інституційного аудиту в Ліцеї № 142 м. Києва 30 жовтня — 20 грудня 2024 року.
З використанням EvaluEd успішно проведено анкетування:
- 43 педагогічних працівників;
- 171 учня/учениці 9-11-х класів;
- 407 батьків учнів/учениць 5-11-х класів.
Водночас зовнішні експерти заповнили 64 формуляри за результатами спостережень навчальних занять.
Система «EvaluEd» підтвердила свою ефективність як інструмент оптимізації процедур проведення інституційного аудиту. Завдяки автоматизації суттєво скорочено час на підготовку:
- висновків про якість освітньої діяльності закладу освіти і внутрішню систему забезпечення якості освіти;
- рекомендацій щодо вдосконалення діяльності закладу освіти.
Інтеграція системи «EvaluEd» в процеси інституційних аудитів — запорука прозорості, об’єктивності й послідовності оцінювання закладів освіти.