• Головна /
  • Пресцентр /
  • Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами?

Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами?

Алгоритм дій у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами
Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами у зв’язку з письмовою відмовою батьків від проведення корекційно-розвиткових занять дистанційно або з перебуванням дітей із особливими освітніми потребами за кордоном?

Про відмову від проведення корекційно-розвиткових занять (на підставі письмової заяви батьків) рекомендуємо зазначити у документах: наказі, індивідуальній програмі розвитку, протоколі засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Водночас батькам варто рекомендувати скористатися послугами інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ).

Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545, ІРЦ надає послуги дітям з особливими освітніми потребами (ООП), які проживають (навчаються) у відповідній територіальній громаді (районі), місті (районі міста), за умови подання відповідних документів.

У разі відсутності ІРЦ у відповідній територіальній громаді (районі), місті (районі міста) за місцем проживання (навчання) дитини батьки (один з батьків) або законні представники мають право звернутися до найближчого ІРЦ.

Також ІРЦ здійснює консультування батьків, інших законних представників особи з ООП щодо особливостей її розвитку; надає консультативну, психологічну допомогу батькам, іншим законним представникам осіб з ООП у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання.

Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами?
Алгоритм дій у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами
Як діяти у разі призупинення проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами у зв’язку з письмовою відмовою батьків від проведення корекційно-розвиткових занять дистанційно або з перебуванням дітей із особливими освітніми потребами за кордоном?

Про відмову від проведення корекційно-розвиткових занять (на підставі письмової заяви батьків) рекомендуємо зазначити у документах: наказі, індивідуальній програмі розвитку, протоколі засідання команди психолого-педагогічного супроводу.

Водночас батькам варто рекомендувати скористатися послугами інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ).

Відповідно до Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545, ІРЦ надає послуги дітям з особливими освітніми потребами (ООП), які проживають (навчаються) у відповідній територіальній громаді (районі), місті (районі міста), за умови подання відповідних документів.

У разі відсутності ІРЦ у відповідній територіальній громаді (районі), місті (районі міста) за місцем проживання (навчання) дитини батьки (один з батьків) або законні представники мають право звернутися до найближчого ІРЦ.

Також ІРЦ здійснює консультування батьків, інших законних представників особи з ООП щодо особливостей її розвитку; надає консультативну, психологічну допомогу батькам, іншим законним представникам осіб з ООП у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання.

Перейти до вмісту