Перейти до вмісту
  • Головна /
  • Пресцентр /
  • Акредитація освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти: практичний аспект

Акредитація освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти: практичний аспект

05 березня 2025 року управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області (далі – управління Служби) проведено семінар-практикум з актуальних питань акредитації освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти.

У ході семінару з керівниками та методистами закладів фахової передвищої освіти обговорено:

  • ключові аспекти акредитації освітньо-професійних програм;
  • проблемні питання при підготовці документів до проведення акредитаційної експертизи;
  • типи акредитації, можливість ухвалення рішення про умовну акредитацію освітньо-професійних програм в умовах воєнного стану;
  • проведення постакредитаційних моніторингів.

Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Служби, зазначила, що акредитаційна експертиза – це можливість закладам фахової передвищої освіти проаналізувати власну професійну діяльність, стан організації освітнього процесу та матеріально-технічного забезпечення закладу. У поточному навчальному році в області заплановано проведення акредитації двадцяти освітньо-професійних програм.

Досвідом проходження процедури акредитації поділилася Вікторія МАЛОФЕЄНКО, в. о. директора Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування.

Акредитація освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти: практичний аспект

05 березня 2025 року управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області (далі – управління Служби) проведено семінар-практикум з актуальних питань акредитації освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти.

У ході семінару з керівниками та методистами закладів фахової передвищої освіти обговорено:

  • ключові аспекти акредитації освітньо-професійних програм;
  • проблемні питання при підготовці документів до проведення акредитаційної експертизи;
  • типи акредитації, можливість ухвалення рішення про умовну акредитацію освітньо-професійних програм в умовах воєнного стану;
  • проведення постакредитаційних моніторингів.

Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Служби, зазначила, що акредитаційна експертиза – це можливість закладам фахової передвищої освіти проаналізувати власну професійну діяльність, стан організації освітнього процесу та матеріально-технічного забезпечення закладу. У поточному навчальному році в області заплановано проведення акредитації двадцяти освітньо-професійних програм.

Досвідом проходження процедури акредитації поділилася Вікторія МАЛОФЕЄНКО, в. о. директора Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування.