Акредитація освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти: практичний аспект

05 березня 2025 року управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області (далі – управління Служби) проведено семінар-практикум з актуальних питань акредитації освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти.
У ході семінару з керівниками та методистами закладів фахової передвищої освіти обговорено:
- ключові аспекти акредитації освітньо-професійних програм;
- проблемні питання при підготовці документів до проведення акредитаційної експертизи;
- типи акредитації, можливість ухвалення рішення про умовну акредитацію освітньо-професійних програм в умовах воєнного стану;
- проведення постакредитаційних моніторингів.
Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Служби, зазначила, що акредитаційна експертиза – це можливість закладам фахової передвищої освіти проаналізувати власну професійну діяльність, стан організації освітнього процесу та матеріально-технічного забезпечення закладу. У поточному навчальному році в області заплановано проведення акредитації двадцяти освітньо-професійних програм.
Досвідом проходження процедури акредитації поділилася Вікторія МАЛОФЕЄНКО, в. о. директора Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування.

05 березня 2025 року управлінням Державної служби якості освіти у Чернігівській області (далі – управління Служби) проведено семінар-практикум з актуальних питань акредитації освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти.
У ході семінару з керівниками та методистами закладів фахової передвищої освіти обговорено:
- ключові аспекти акредитації освітньо-професійних програм;
- проблемні питання при підготовці документів до проведення акредитаційної експертизи;
- типи акредитації, можливість ухвалення рішення про умовну акредитацію освітньо-професійних програм в умовах воєнного стану;
- проведення постакредитаційних моніторингів.
Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Служби, зазначила, що акредитаційна експертиза – це можливість закладам фахової передвищої освіти проаналізувати власну професійну діяльність, стан організації освітнього процесу та матеріально-технічного забезпечення закладу. У поточному навчальному році в області заплановано проведення акредитації двадцяти освітньо-професійних програм.
Досвідом проходження процедури акредитації поділилася Вікторія МАЛОФЕЄНКО, в. о. директора Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування.