Акредитація освітньо-професійних програм у системі фахової передвищої освіти: практичний аспект

Наталія ВІТРАНЮК, начальниця управління контролю та акредитації у сфері фахової передвищої і вищої освіти Державної служби якості освіти України, аналізуючи перспективи та виклики акредитації освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти, зазначила, що акредитаційна експертиза освітньо-професійних програм сприяє інтеграції українських закладів освіти до Європейського простору та посилює довіру до фахової передвищої освіти.
Учасники круглого столу ділилися досвідом успішного проходження процедури, зокрема відмітили, що акредитаційна експертиза дає можливість проаналізувати власну професійну діяльність, організацію освітнього процесу та матеріально-технічне забезпечення закладу освіти.
Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області, зауважила, що на Чернігівщині акредитаційну експертизу пройшли 7 освітньо-професійних програм із трьох закладів фахової передвищої освіти, 8 освітньо-професійних програм підлягають постакредитаційному моніторингу.
До участі у круглому столі долучилися директори, заступники директорів та відповідальні за розроблення освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти.

Наталія ВІТРАНЮК, начальниця управління контролю та акредитації у сфері фахової передвищої і вищої освіти Державної служби якості освіти України, аналізуючи перспективи та виклики акредитації освітньо-професійних програм у сфері фахової передвищої освіти, зазначила, що акредитаційна експертиза освітньо-професійних програм сприяє інтеграції українських закладів освіти до Європейського простору та посилює довіру до фахової передвищої освіти.
Учасники круглого столу ділилися досвідом успішного проходження процедури, зокрема відмітили, що акредитаційна експертиза дає можливість проаналізувати власну професійну діяльність, організацію освітнього процесу та матеріально-технічне забезпечення закладу освіти.
Тетяна МАХАНЬКОВА, начальниця управління Державної служби якості освіти у Чернігівській області, зауважила, що на Чернігівщині акредитаційну експертизу пройшли 7 освітньо-професійних програм із трьох закладів фахової передвищої освіти, 8 освітньо-професійних програм підлягають постакредитаційному моніторингу.
До участі у круглому столі долучилися директори, заступники директорів та відповідальні за розроблення освітньо-професійних програм закладів фахової передвищої освіти.