Акценти на початок нового 2024/2025 навчального року

Вебінар «Початок 2024/2025 навчального року: акценти для заступника директора школи»
Відбувся вебінар «Початок 2024/2025 навчального року: акценти для заступника директора школи», організований за партнерства Державної служби якості освіти України та Цифрового видавництва «Експертус».
Поширити

Олена СВЯТЕНКО, заступниця начальника управління — начальниця відділу оцінювання закладів освіти управління інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, нагадала, що річний план роботи закладу освіти затверджує керівник, а педагогічна рада схвалює. Структурно такий план може повторювати, до прикладу, ключові частини стратегії розвитку закладу, річного звіту керівника або ж відповідати напрямам внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Важливо протягом навчального року моніторити виконання плану й за потреби вносити зміни. Щоб відстежувати прогрес, у річному плані варто визначити:

  • терміни/строки і місце для відміток про виконання завдань;
  • відповідальних осіб;
  • форми узагальнення результатів (наказ, графік, розклад, аналітична відмітка тощо).

Лекторка також перелічила вимоги до складання освітніх програм та акцентувала на новаціях законодавства у сфері повної загальної середньої освіти.

Акценти на початок нового 2024/2025 навчального року
Вебінар «Початок 2024/2025 навчального року: акценти для заступника директора школи»
Відбувся вебінар «Початок 2024/2025 навчального року: акценти для заступника директора школи», організований за партнерства Державної служби якості освіти України та Цифрового видавництва «Експертус».

Олена СВЯТЕНКО, заступниця начальника управління — начальниця відділу оцінювання закладів освіти управління інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, нагадала, що річний план роботи закладу освіти затверджує керівник, а педагогічна рада схвалює. Структурно такий план може повторювати, до прикладу, ключові частини стратегії розвитку закладу, річного звіту керівника або ж відповідати напрямам внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

Важливо протягом навчального року моніторити виконання плану й за потреби вносити зміни. Щоб відстежувати прогрес, у річному плані варто визначити:

  • терміни/строки і місце для відміток про виконання завдань;
  • відповідальних осіб;
  • форми узагальнення результатів (наказ, графік, розклад, аналітична відмітка тощо).

Лекторка також перелічила вимоги до складання освітніх програм та акцентувала на новаціях законодавства у сфері повної загальної середньої освіти.

Перейти до вмісту