9 січня 2025 року відбулась тристороння партнерська зустріч «Науково-освітнє партнерство і мережева взаємодія в умовах війни»

Зустріч проведено за участі управління Державної служби якості освіти у Сумській області (далі – управління Служби), Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка та Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України.
«Мережева взаємодія між нашими установами є важливим інструментом для створення умов, що сприяють професійному розвитку педагогічних працівників та забезпеченню якості освіти. Спільна робота дозволяє ефективно поєднувати науково-методичні підходи та практичний досвід, спрямовуючи наші зусилля на досягнення високих стандартів у галузі освіти», – наголосила під час виступу начальниця управління Служби начальник управління Алла РЯБУХА.
Відповідно до Договору про співпрацю на 2025-2029 роки представники управління Служби та Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України спільно із СумДПУ імені А.С. Макаренка:
- означили перспективи поглиблення подальшої мережевої взаємодії;
- обговорили можливості реалізації проєктів, спрямованих на забезпечення якості освіти дорослих;
- окреслили напрями професійного розвитку та розвитку ключових компетентностей педагогічних працівників.
Участь у заході взяли: Олена СЕМЕНОГ, керівник Центру науково-освітнього партнерства і мережевої взаємодії Сумського ДПУ імені А.С. Макаренка, Лариса ЛУК’ЯНОВА, член-кореспондент НАПН України, директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, та Мирослава ВОВК, завідувач відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту, обговорили поточні результати мережевої взаємодії інституцій-партнерів у науково-методичному, науково-організаційному, інформаційно-ресурсному, просвітницькому контекстах.
Довідково:
Упродовж 2024 року інституціями-партнерами спільно проведено низку вебінарів з питань якості освіти, використання державної мови в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, заходи з академічної доброчесності, виконано проєкт з НАПН України «Прикордонні школи під час війни».

Зустріч проведено за участі управління Державної служби якості освіти у Сумській області (далі – управління Служби), Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка та Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України.
«Мережева взаємодія між нашими установами є важливим інструментом для створення умов, що сприяють професійному розвитку педагогічних працівників та забезпеченню якості освіти. Спільна робота дозволяє ефективно поєднувати науково-методичні підходи та практичний досвід, спрямовуючи наші зусилля на досягнення високих стандартів у галузі освіти», – наголосила під час виступу начальниця управління Служби начальник управління Алла РЯБУХА.
Відповідно до Договору про співпрацю на 2025-2029 роки представники управління Служби та Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України спільно із СумДПУ імені А.С. Макаренка:
- означили перспективи поглиблення подальшої мережевої взаємодії;
- обговорили можливості реалізації проєктів, спрямованих на забезпечення якості освіти дорослих;
- окреслили напрями професійного розвитку та розвитку ключових компетентностей педагогічних працівників.
Участь у заході взяли: Олена СЕМЕНОГ, керівник Центру науково-освітнього партнерства і мережевої взаємодії Сумського ДПУ імені А.С. Макаренка, Лариса ЛУК’ЯНОВА, член-кореспондент НАПН України, директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, та Мирослава ВОВК, завідувач відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту, обговорили поточні результати мережевої взаємодії інституцій-партнерів у науково-методичному, науково-організаційному, інформаційно-ресурсному, просвітницькому контекстах.
Довідково:
Упродовж 2024 року інституціями-партнерами спільно проведено низку вебінарів з питань якості освіти, використання державної мови в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, заходи з академічної доброчесності, виконано проєкт з НАПН України «Прикордонні школи під час війни».