• Головна /
  • Пресцентр /
  • Презентовано результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти (макрорегіон Схід)

Презентовано результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти (макрорегіон Схід)

Поширити

31 жовтня 2024 року Державною службою якості освіти України за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, спільно із територіальними управліннями Державної служби якості освіти у Дніпропетровській та Запорізькій областях, а також Східного міжрегіонального управління Служби, презентовано результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти.

Ця подія підкреслила незламність системи освіти країни, яка продовжує розвиватися та адаптуватися навіть в умовах воєнного стану.

Метою дослідження було оцінити якість знань учнів 6-х і 8-х класів із ключових дисциплін – української мови та математики – у макрорегіоні Схід та для розуміння реального стану освіти і впливу поточних умов на процес навчання. Результати дозволяють визначити прогалини та знайти ефективні рішення для покращення освітнього процесу. Цей регіон обраний не випадково, адже саме тут система освіти зустрічається з численними викликами, пов’язаними з безпекою та стабільністю навчального процесу.

Презентація підкреслила кілька важливих аспектів:

  • загальна успішність: результати тестування показали, що навіть у складних умовах учні демонструють стабільний рівень знань, особливо з української мови;
  • проблемні області: математика залишилася предметом, де учні стикаються з певними труднощами, що потребує додаткової уваги педагогів і коригувальних програм;
  • вплив воєнних дій: дослідження також показало, що психологічний стан дітей та умови навчання мають істотний вплив на їхні академічні досягнення.

Важливим результатом дослідження стало розуміння того, що підтримка учнів і вчителів у період невизначеності є ключем до забезпечення належної якості освіти. Здобуті дані використовуватимуться для вдосконалення навчальних програм, розробки нових підходів до викладання та підтримки психологічного здоров’я учнів.

Робота, проведена Державною службою якості освіти України та ЮНІСЕФ, є прикладом успішного партнерства та здатності системи освіти адаптуватися до нових викликів. Вона відкриває можливості для нових підходів у викладанні та допомагає зробити навчання більш гнучким і стійким до зовнішніх впливів.

Таким чином, результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження є важливим орієнтиром для подальших освітніх реформ і дій, спрямованих на забезпечення якості освіти в Україні.

Презентовано результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти (макрорегіон Схід)

31 жовтня 2024 року Державною службою якості освіти України за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, спільно із територіальними управліннями Державної служби якості освіти у Дніпропетровській та Запорізькій областях, а також Східного міжрегіонального управління Служби, презентовано результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти.

Ця подія підкреслила незламність системи освіти країни, яка продовжує розвиватися та адаптуватися навіть в умовах воєнного стану.

Метою дослідження було оцінити якість знань учнів 6-х і 8-х класів із ключових дисциплін – української мови та математики – у макрорегіоні Схід та для розуміння реального стану освіти і впливу поточних умов на процес навчання. Результати дозволяють визначити прогалини та знайти ефективні рішення для покращення освітнього процесу. Цей регіон обраний не випадково, адже саме тут система освіти зустрічається з численними викликами, пов’язаними з безпекою та стабільністю навчального процесу.

Презентація підкреслила кілька важливих аспектів:

  • загальна успішність: результати тестування показали, що навіть у складних умовах учні демонструють стабільний рівень знань, особливо з української мови;
  • проблемні області: математика залишилася предметом, де учні стикаються з певними труднощами, що потребує додаткової уваги педагогів і коригувальних програм;
  • вплив воєнних дій: дослідження також показало, що психологічний стан дітей та умови навчання мають істотний вплив на їхні академічні досягнення.

Важливим результатом дослідження стало розуміння того, що підтримка учнів і вчителів у період невизначеності є ключем до забезпечення належної якості освіти. Здобуті дані використовуватимуться для вдосконалення навчальних програм, розробки нових підходів до викладання та підтримки психологічного здоров’я учнів.

Робота, проведена Державною службою якості освіти України та ЮНІСЕФ, є прикладом успішного партнерства та здатності системи освіти адаптуватися до нових викликів. Вона відкриває можливості для нових підходів у викладанні та допомагає зробити навчання більш гнучким і стійким до зовнішніх впливів.

Таким чином, результати ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження є важливим орієнтиром для подальших освітніх реформ і дій, спрямованих на забезпечення якості освіти в Україні.

Перейти до вмісту