Результати опитування дистанційне 28.05Державною службою якості освіти України у період з 08 по 15 квітня 2020 року проведено анонімне онлайн-опитування керівників закладів загальної середньої освіти, педагогічних працівників, батьків та учнів 9–11-х класів.

Більшість батьків та учнів 9–11-х класів, які взяли участь в опитуванні, підтвердили, що на період карантину відбувається дистанційне навчання з усіх предметів інваріантної складової:

  • 102 380 батьків (85%);
  • 36 425 учнів (83%).

Директори ЗЗСО також запевнили, що у 97% закладів освіти на період карантину здійснюється навчання учнів з використанням технологій дистанційного навчання.

Вподобання дистанційним навчанням розділилося навпіл:

  • 55% опитаних учнів (24 087 осіб) та 50% батьків (60 569 осіб) висловилися позитивно;
  • 45% учнів (20 001 особа) і 48% батьків (57 858 осіб) дали негативний відгук.

Про бажання використовувати технології дистанційного навчання після завершення карантину вказали 41% опитаних учителів (17 872 особи), а 54% (23 397 осіб) використовуватимуть частково. Лише 5% учителів (2096 осіб) зазначили, що надалі не звертатимуться до технологій дистанційного навчання.

На думку респондентів, найбільш складним у процесі реалізації дистанційного навчання є:

  • налагодження ефективної взаємодії з учасниками освітнього процесу;
  • технічне забезпечення;
  • методична підготовка;
  • організаційні питання.

Докладніше − в Аналітичній довідці щодо організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти в умовах карантину Рекомендаціями щодо забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти під час дистанційного навчання учнів в умовах карантину).

Діаграми за результатами опитування щодо дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти

 
   
 
 
 
 

 

Гаряча лінія Державної служби якості освіти України з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-50-93; з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50
Деякі розділи сайту працюють у тестовому режимі.

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше